
Pořizujeme si masáže a wellness procedury přes hromadné slevy
11. květen 2011Ke zdravému životnímu stylu patří i občasná návštěva různých masážních salonů či salonů krásy. Dnes je jich v každém městě hned několik, takže není problém si vybrat. Ceny se však mohou dost lišit. A navíc je dobré vědět, že právě na akce typu masáž či jiné wellness procedury, se často poskytují takzvané hromadné slevy na internetu.
Na internetu jsou dnes stovky slevových serverů
Určitě již každý z vás slyšel o hromadných nákupech a hromadných slevách, které lze pořídit přes slevové servery. Těch je dnes na českém internetu už jako hub, během posledních zhruba dvou let jich vzniklo několik stovek a je tak čím dál těžší se v jejich nabídce orientovat. Pokud bychom měli věechny slevové servery typu Slevomat, Zapakatel či Nebe slev procházet zvlášť, pak bychom si na to museli vyhradit snad celý den. Zkrátka by to takto nešlo.
Slevový agregátor zjednodušuje hledání slevy
Naštěstí před nějakou dobou vznikl slevový agregátor SlevyDnes.cz, který shromažďuje nabídky jednotlivých slevových serverů na jediný portál, takže každý, kdo má zájem o nějakou hromadnou slevu, zde během pár minut a na základě selekce dle zvoleného města či kategorie najde přesně ten typ slevy, kterou hledá.
SlevyDnes.cz
Slevový agregátor SlevyDnes.cz se stal velmi rychle populární. Dokazuje to fakt, že jej nyní navštěvuje již 50.000 uživatelů denně. Slevový agregátor SlevyDnes.cz navíc neustále pracuje na vylepšení, v tuto chvíli na něm naleznete každý den nabídky z již 200 slevových serverů, takže je možné procházet až tisíce slev každý den.
To, že SlevyDnes.cz mají za cíl co nejvíce zjednodušit hledání konkrétní hromadné slevy, naznačuje i nově zavedená funkce štítkování slev. Do budoucna se počítá i s dalšími zlepšováky, například s možností ukládání si slev na později. Portál klade důraz na rychlost vyhledávání a filtrování nabídek tak, abyy byl pro každého návštěvníka přehled slev co nejkomfortnější.
Slevové servery mají velkou budoucnost a dá se očekávat, že poroste množství nabídek a bude stoupat i počet lidí, kteří si na hromadné nákupy a slevy zvyknou a využijí třeba i několikrát do měsíce.
Reklama[Nahoru ↑]
Hodnocení
1 hvězdiček / Hodnoceno: 2x